Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Barcelona Fashion Week: Brand românesc, printre cele peste 300 de mărci internaționale de rochii de mireasă
WhatsApp
Expoziția de rochii de mireasă revine la Barcelona între 19 și 23 aprilie. Sărbătorit în locul său obișnuit, în incinta Montjuïc a Fira de Barcelona, evenimentul va reuni peste 300 de mărci din 30 de țări, inclusiv România.
Barcelona Fashion Week: Brand românesc, printre cele peste 300 de mărci internaționale de rochii de mireasă / Foto: Unsplash

Aceasta va fi prima ediție sub îndrumarea noului său director, după ce Albasarí Caro a preluat frâiele expoziției de rochii de mirese în septembrie anul trecut. Directorul, cu o carieră îndelungată în acest sector și o trecere prin companii precum Pronovias sau Mango, a înlocuit-o pe șefa istorică a evenimentului, italianca Estermaria Laruccia.

 

Brandul românesc Ersa Atelier și-a confirmat prezența

 

Evenimentul, organizat de Fira de Barcelona cu sprijinul Departament d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, are deja jumătate din spațiul expozițional rezervat. Astfel, din cele peste 300 de mărci participante, 75% sunt străine, remarcându-se prezența unor țări precum România, Statele Unite, Franța, Italia, Polonia și Olanda. Brandul britanic Jenny Packman, Marylise & Rembo din Belgia, brandul românesc Ersa Atelier, italienii Carlo Pignatelli, Andrea Sedici sau ucrainencele Eva Lendel și Milla Nova sunt câteva dintre numele confirmate în calendar.

În ceea ce privește creația spaniolă, la Barcelona Bridal Fashion Week vor participa mărci consacrate din acest sector, precum Jesús Peiró, Pronovias, Rosa Clará, Yolancris, Isabel Sanchís, Sophie et Voilà sau Marco & María.

La această ediție, la eveniment vor participa pentru prima dată 35% dintre branduri, precum Otaduy, din Barcelona, Ogadeni, Lucas Balboa, Pedro Palmas, din Insulele Canare, canadianul Ines di Santo, israelianul Jolie Bridal, australianul Bo&Luca, vietnamezul Joli Poli sau americanii Madeline, Jenny Yoo sau Colby John, printre alții.

 

 

Europa, una dintre cele mai importante piețe în dectorul rochiilor de mireasă

 

La rândul său, "cu scopul de a stimula oportunitățile de afaceri pentru mărcile participante", expoziția a activat planul "hosted buyer", prin care va invita direct cumpărători internaționali "cu proiecte de investiții specifice și cu putere de cumpărare ridicată", din aproximativ 70 de țări.

Pentru această ediție a evenimentului nupțial, "piețele cheie" sunt Europa, Statele Unite, Japonia, Coreea de Sud, America Latină și Asia de Sud-Est.
 
Albasarí Caro, directorul evenimentului, a dat asigurări: "Pe o piață globalizată, continuăm să ne concentrăm pe internaționalizarea unei expoziții care este deja lider în sectorul său, cu scopul de a fi, mai mult ca niciodată, o platformă de afaceri imbatabilă pentru industria modei de mireasă din întreaga lume.", conform Fashion Netwok.
 
Ca și în edițiile anterioare, evenimentul va cuprinde o secțiune dedicată expozițiilor, cu prezentări de la peste 35 de designeri între 19 și 22 aprilie, precum și un salon profesional între 21 și 23 aprilie.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Internațional Vezi toate articolele
pixel