Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Bărbat, furios că i s-a servit mâncare "necomestibilă" și că avionul era murdar: „Prețuri premium pentru un serviciu inferior”
WhatsApp
Un pasager a rămas extrem de nemulțumit de calitatea mâncării și a igienei la bordul unui avion Qantas Airways, împărtășind imagini și păreri în mediul online, care au stârnit o dezbatere intensă.
Bărbat, furios că i s-a servit mâncare "necomestibilă" și că avionul era murdar: „Prețuri premium pentru un serviciu inferior” / Foto: Reddit

Fotografiile postate pe platforma Reddit arată două mese servite pasagerilor, ambele având un aspect destul de respingător. Într-una dintre imagini, micul dejun constă într-o roșie zbârcită, niște crochete de cartofi înmuiate, o omletă care lasă mult de dorit și un cârnat care nu pare bine gătit. Cealaltă masă părea să conțină cartofi într-un sos neidentificabil.

Postarea a fost însoțită de comentarii critice din partea pasagerului, care a descris mâncarea drept "necomestibilă", adăugând că, de obicei, nu este pretențios în ceea ce privește hrana, dar aceasta a fost pur și simplu de neacceptat.

"Tot ce pot spune despre experiența mea recentă este EW. Micul dejun a fost necomestibil, iar eu nu sunt de obicei pretențios cu mâncarea. Cartofii au fost ok", a scris pasagerul conform Reddit.

În plus față de calitatea mâncării, au fost aduse critici și asupra igienei cabinei de zbor. Fotografiile au surprins gurile de aerisire blocate cu șervețele, probabil pentru a evita scurgerea apei, precum și un oblon murdar al ferestrei avionului.

 

Oamenii au împărtășit experiențe asemănătoare

 

Reacțiile la postarea pasagerului au fost variate, cu mulți alți utilizatori care împărtășeau experiențe similare și criticau, de asemenea, scăderea calității serviciilor Qantas. Unii se întrebau chiar dacă mâncarea servită era destinată oamenilor.

"Zbor în mod regulat pentru muncă și am observat cu siguranță declinul rapid al qantas în general. Mă uimește faptul că încă mai pot percepe prețuri premium pentru un serviciu de calitate inferioară", scrie cineva.

Un altul a adăugat: "Scuze, vrei să spui că aceste fotografii sunt dintr-un zbor recent al Qantas? Pentru că dacă este așa... Ce naiba!!!?

"Totul este revoltător”, a spus un al treilea.

"Ați lăsat să plece o mulțime de oameni de la inginerie/întreținere fără să țineți cont de experiență și calificări, mai multă întreținere trimisă OS, personal/servicii la sol concediați, servicii de curățenie slabe. Mâncarea este adesea îngrozitoare, cabinele sunt o mizerie. Qantas obișnuia să aibă echipaje de întreținere dedicate care se ocupau de interiorul cabinelor și, bineînțeles, propriul personal de curățenie.”, mai spune o persoană.

Contactat pentru un comentariu, Qantas Airways nu a răspuns pentru a comenta această situație.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
DC Media Group Audience
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Internațional Vezi toate articolele
Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
pixel