În timp ce era la cumpărături în Lidl dintr-un oraș din Anglia, Anna Palmer spune că a fost surprinsă de directorul adjunct al magazinului care s-a apropiat de ea și a chemat-o „în camera din spate“. „În timp ce făceam cumpărături, cineva a venit la mine din senin, nu s-a prezentat și mi-a spus: Bună ziua, mă poți urmări într-una din camerele din spate, astfel încât să pot vorbi cu tine? Am intrat în panică, nu știu de ce, a declarat ea într-un material pentru The Mirror.
Tânăra mamă, de origine română, îl urmează pe bărbat, care era directorul adjunct al magazinului, fără a ști ce avea să urmeze. Așa că s-a gândit să pornească funcția de înregistrare de e telefon. „M-am gândit să îmi activez înregistratorul vocal pentru a mă proteja sau a mă apăra în caz că se întâmplă ceva”, explică ea.
Motivul discuției din „camera din spate“ a fost acela că, în urmă cu o săptămână, Ana a ar fi criticat magazinul de pe rețelele de socializare. Concret, românca postase într-un grup de Facebook o întâmplare petrecută la același magazin, după ce pungile de cumpărături i-au fost percheziționate cu minuțiozitate la ieșirea din magazin. Femeia voia să știe dacă a mi pățit cineva așa ceva, pentru că s-a simit extrem de stânjenită de eveniment, deși angajații magazinului i-au explicat că fac asta din cauza numărului mare de „clienți misterioși“.
Ea spune că a postat mesajul pentru că nu are nicio familie în Anglia cu care să discute acest lucru. „Când am ceva care nu îmi este clar, merg la pagina parohiei noastre pentru a cere sfaturi. Nu am dat detalii despre doamna care m-a servit, am numit-o „ea”. Dar majoritatea oamenilor au comentat negativ. Nu am vrut să îi fac rău doamnei de la serviciu, ci doar să înțeleg de ce au fost percheziționate plasele de cumpărături. Am trimis e-mail și către Lidl dar nu mi-au răspuns”, spune ea pentru plymouthherald.co.uk.
De aceea a fost luată deoparte în camera din spate și i s-a spus să părăsească magazinul, amintindu-i că pentru astfel de situații există o pagină de sugestii și reclamații a magazinului și că nu ar trebuia să denigreze unitatea și pe angajații acesteia. Deși românca a explicat că nu a a vorbit despre niciun angajat și nici nu a denigrat magazinul, ci doar încerca să înțeleagă de ce tocmai ei i-au fost percheziționate cumpărăturile și geanta.
„M-am simțit absolut îngrozitor. M-am întors în mașină tremurând și tot drumul i-am povestit fiicei mele ce s-a întâmplat. Nu am vrut să-i ascund. Vreau să învețe din experiența asta că nu trebuie să ascundă ceea ce simte“, mai spus femeia.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News