Bărbatul a fost acționat în instanță de conducere hotelului, în baza legii dure anti-defăimare din Thailanda. Wesley Barnes lucrează în Thailanda și a postat o serie de review-uri pe mai multe platforme online, acuzând resort-ul de „sclavie modernă".
Resortul Sea View a anunțat că criticile dure aduse de fostul oaspete sunt false și dăunează reputației hotelului. „Proprietarul a depus o plângere în care spune că acuzatul a postat review-uri nedrepte la adresa hotelului pe site-ul TripAdvisor", a comunicat poliția locală agenției AFP.
Incidentul, petrecut la hotelul de pe insula Koh Chang în 2020, a pornit de la o ceartă declanșată după ce Wesley Barnes a vrut să aducă în restaurantul hotelului propria sa sticlă de alcool. Un comunicat al hotelului spune că Barnes „a provocat gălăgie" și a refuzat să plătească o taxă de dop la care restaurantul a renunțat până la urmă, când managerul a intervenit, informează BBC.
După ce a părăsit resortul, Wesley Barnes a postat mai multe review-uri negative la adresa hotelului și a fost acționat în instanță. Ulterior, bărbatul a fost reținut și eliberat pe cauțiune după câteva zile în închisoare.
Dacă va fi găsit vinovat de încălcarea legii anti-defăimare, Barnes riscă până la doi ani de închisoare. Hotelul susține că review-urile erau „inventate, recurente și răutăcioase", iar un review de pe Trip Advisor acuza hotelul de „sclavie modernă".
Mai multe persoane și-ar fi anulat rezervările și conducerea hotelului ar fi primit întrebări despre felul în care își tratează angajații, după publicarea review-urilor lui Wesley Barnes. Managementul resortului susține că i-a comunicat lui Barnes că nu va depune plângere dacă se va opri din a scrie noi review-uri „false". „Primirea multor review-uri false într-o perioadă scurtă de timp poate afecta o afacere, în special în această perioadă dificilă", a anunțat resortul.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News