Reparațiile, care au început pe 11 iunie, au fost realizate într-un timp record, înainte de termenul stabilit.
Antreprenorul a finalizat lucrările planificate înainte de termen, evitând astfel perturbarea traficului, a precizat RIA într-un comunicat de presă. Această mobilizare rapidă a permis restabilirea circulației fără întârzieri semnificative pentru șoferi.
Necesitatea reparațiilor a fost dictată de dorința de a asigura o călătorie în siguranță pe acest pod esențial, care nu a beneficiat de reparații majore de la inaugurarea sa în urmă cu 70 de ani. Ultima consolidare a îmbinărilor a avut loc acum 22 de ani, iar hidroizolația și pavajele de asfalt au fost înlocuite în 2011.
Proiectul tehnic actual a inclus înlocuirea completă a pavajului de asfalt, a panourilor și a hidroizolației, precum și instalarea de noi sisteme de retenție și semnalizare. Antreprenorul responsabil pentru aceste reparații majore, în valoare de aproximativ 44,9 milioane de leva, este Danube Bridge Public Limited Liability Company. Contractul pentru aceste lucrări are o durată totală de 730 de zile, conform RIA.
Deși reparațiile recente au fost finalizate, RIA a anunțat că o revizie detaliată a podului este programată să înceapă în luna iulie. Aceste lucrări vor fi efectuate zilnic, timp de 10-12 ore, și vor fi organizate în faze pentru a minimiza impactul asupra traficului. Vehiculele vor putea circula în ambele sensuri pe banda unde nu se desfășoară lucrări de construcție, cu traficul fiind controlat de semafoare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News