Banca Transilvania face un pas înainte în digitalizarea serviciilor bancare prin introducerea unei noi funcționalități în aplicația BT Pay. De acum, cei care nu sunt clienți ai băncii pot deveni clienți prin BT Pay, procedură 100% online, eliminând necesitatea unui apel video cu un agent BT pentru confirmarea identității. Acest nou serviciu este disponibil atât pentru cei din România, cât și pentru românii din diaspora, cu condiția să aibă un buletin valabil emis în România și un număr de telefon, chiar dacă este de la un operator străin.
Pentru românii din diaspora, deschiderea unui cont 100% online reprezintă un avantaj mare, prin faptul că, astfel pot fi mai aproape de cei de acasă. În plus, deschiderea contului este gratuită.
Noua procedură de deschidere a contului prin BT Pay vine cu numeroase avantaje, menite să ofere o experiență rapidă, simplă și convenabilă pentru utilizatori:
Disponibilitate 24/7: Procesul poate fi parcurs oricând, în orice moment al zilei sau al nopții.
Durată redusă: Deschiderea contului durează doar 5-7 minute, făcându-l extrem de eficient.
100% online: Totul se desfășoară online, fără a fi nevoie de un apel video.
Acces imediat la cardul digital și BT Pay: După finalizarea procesului, clienții au acces instantaneu la cardul digital și pot începe să folosească BT Pay imediat.
ZERO comision: Deschiderea și administrarea contului și a cardului sunt fără comision.
Odată ce au devenit clienți BT prin BT Pay, utilizatorii beneficiază de o gamă largă de funcționalități și avantaje:
Transferuri gratuite: Transferuri pe baza numărului de telefon către alți utilizatori BT Pay și transferuri IBAN către clienții BT.
Conturi de economii și depozite: Posibilitatea de a deschide conturi de economii și depozite în lei sau euro.
Plata facturilor: Facturile pot fi plătite de acasă, fără a mai merge la bancă.
Carduri virtuale: Emiterea de carduri virtuale în lei sau euro, pentru o mai mare flexibilitate.
Istoricul tranzacțiilor în timp real: Vizualizarea tranzacțiilor în timp real direct în aplicație.
Iată cum funcționează procesul simplificat de deschidere a contului prin BT Pay.
1. Alegi să devii client și validezi datele de contact: Se validează numărul de telefon și adresa de e-mail.
2. Alegi abonamentului: Clientul își alege unul dintre cele cinci abonamente disponibile (Salut, Student, 365, Premium, Premium+).
3. Emitere și livrare card: Cardul fizic poate fi livrat la adresa aleasă în România sau ridicat dintr-o locație BT în termen de 90 de zile.
Prin această nouă funcționalitate din BT Pay, Banca Transilvania facilitează accesul la servicii bancare moderne și eficiente pentru toți cei interesați, indiferent de locația lor.
Procesul este unul simplificat și rapid, deschiderea unui cont bancar în țară de către românii din străinătate fiind acum mai ușoară și mai accesibilă ca niciodată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News