Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Româncă stabilită în Anglia, factură uriașă la energie pentru casa goală din România: "Am simțit că fac infarct"
WhatsApp
O româncă stabilită în Marea Britanie a primit facturi uriașe la energie electrică pentru casa din România, nelocuită din 2020.  

O româncă stabilită în Anglia susține că a crezut că face infarct atunci când a văzut factura pe care a primit-o pentru consumul de energie într-o casă goală pe care o deține în România. Potrivit Antena 3, furnizorul de energie a estimat un consum lunar de peste 1.000 de lei, chiar dacă la locuința respectivă nu se consuma deloc curent, casa fiind nelocuită din ianuarie 2020.

Când proprietara și-a dat seama ce se întâmplă, a fost prea târziu, între timp adunându-se restanțe uriașe.

Dana Hădăreanu, românca stabilită în Marea Britanie, spune că i s-a făcut rău în momentul în care a primit factura în care se estimase un consum uriaș.

"Când am văzut factura aceasta cu minus chiar am simțit că fac infarct și m-am revoltat pentru că mi s-a părut o dovadă clară a modului arbitrar în care se estimează consumul", a spus femeia, potrivit sursei citate.

Furnizorul de energie a recunoscut eroarea, iar femeia a primit o factură cu o rambursare de 12.700,04 lei.

ANPC a trimis firmelor din energie un chestionar pentru a ști exact numărul facturilor greșite

 

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a transmis un chestionar firmelor din energie pentru a cunoaște cu exactitate a numărul facturilor greșite.

ANPC a avut o întâlnire cu operatorii economici din domeniul energiei electrice și gazelor naturale pentru a se asigura că aceștia sunt pregătiți să aplice prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 3/2022.

În urma întâlnirii, a fost expediat prin e-mail, către toate companiile care furnizează energie electrică și gaze naturale operatorilor casnici din România, un chestionar care conține o rubrică detaliată.

Prin completarea acestei rubrici va fi posibilă o centralizare exactă a numărului de facturi greșit întocmite, în raport cu prevederile Ordonanțelor 118/2021 și 3/2022.

„Așa cum am spus la începutul săptămânii, dorim să avem date certe, asumate, pentru a putea cuantifica dimensiunea exactă a facturării eronate în domeniul energiei electrice și gazelor naturale, în România. Ne-am ținut de cuvânt și, imediat am construit un chestionar care să ne permită radiografierea precisă a fenomenului și, în raport cu acest lucru, să putem aborda concret și rapid controlul remedierii eventualelor greșeli. Imediat cum centralizăm toate datele, le vom da publicității”, a declarat Horia Constantinescu, președintele ANPC.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
DC Media Group Audience
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Știri Vezi toate articolele
Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
pixel