Astfel, Secția Consulară Madrid își reia activitatea de lucru cu publicul la ghișeu, doar pe baza de programare, începând cu 26 mai 2020.
Va fi acordată prioritate persoanelor ale căror programări au fost anulate ca urmare a decretării stării de urgență. Acestea vor fi contactate de Secția Consulară Madrid în vederea obținerii unei noi programări.
Ulterior prelucrării cererilor menționate anterior, sistemul de programări econsulat.ro va fi disponibil pentru ceilalți solicitanți de servicii.
Pentru orice altă solicitare urgentă, care nu suportă amânare, sunteţi rugaţi să transmiteţi un e-mail la [email protected], urmând să fiți contactați în vederea programării.
Activitatea cu publicul se va desfășura cu respectarea strictă a reglementărilor în vigoare și a măsurilor de prevenire și control a infecțiilor adoptate de autoritățile spaniole și române cu scopul combaterii Covid-19:
Accesul în incinta Secției consulare se va face doar pe bază de programare prealabilă și în funcție de capacitatea maximă de procesare a cererilor, astfel încât să se evite aglomerația. Vă rugăm să respectați ora programării și să vă asigurați în prealabil că sunteți în posesia tuturor documentelor necesare, pentru a evita deplasările repetate.
Pe durata prezenței la sediul Secției consulare, se va respecta în permanență distanța de siguranță de cel puțin 2 metri între persoane. Este obligatorie utilizarea măștilor și a mănușilor de protecție.
„Vă rugăm să vă conformați indicațiilor personalului consular și ale angajaților însărcinați cu paza și menținerea ordinii, pentru respectarea condițiilor de siguranță. Combaterea acestei pandemii depinde de responsabilitatea fiecăruia dintre noi. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că măsurile adoptate au ca prioritate protejarea dumneavoastră și a sănătății publice", au transmis reprezentanţii Ambasadei României în Spania.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News