Această situaţie nefericită s-a datorat unei erori în operarea companiei aeriene Lufthansa, aşa cum a explicat directorul general al AIS, Marius Gîrdea, într-un interviu pentru Agerpres.
Conform declaraţiilor sale, bagajele pasagerilor au fost încărcate într-un container special pentru a fi transportate la Sibiu, dar aeroportul sibian nu dispune de facilităţi pentru a descărca astfel de containere din avioane. La Sibiu, procesul de încărcare şi descărcare a bagajelor se realizează manual.
Pentru a rezolva această problemă neplăcută, compania aeriană a luat măsura de a trimite bagajele înapoi în Germania, de unde urmează să fie aduse înapoi la Sibiu în cursul zilei de luni, cu o altă aeronavă.
În ciuda neplăcerii cu bagajele, se pare că pasagerii nu au avut alte probleme cu zborul în sine, iar autorităţile aeroportuare şi compania aeriană depun eforturi pentru a remedia situaţia şi a preveni astfel de inconveniente în viitor.
"Compania aeriană care vine la noi ştie în ce condiţii se operează, respectiv că la noi nu operăm cu nişte UDL (Unit Load Device)-uri, care sunt nişte containere. La noi toate bagajele de cală se încarcă şi se descarcă bulk, manual. Cei de la Lufthansa ştiau că la noi nu se operează cu aceste UDL-uri şi cu toate acestea au trimis bagajele containerizate", a explicat Marius Gîrdea.
Potrivit lui Gîrdea, este pentru prima dată când la aeroportul sibian este o asemenea situaţie. Iniţial, compania aeriană anunţase că va aduce pasagerii la Sibiu, cu un alt model de Airbus, după care au schimbat avionul şi aceasta ar putea fi explicaţia pentru care s-a încurcat modul de încărcare al bagajelor pasagerilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News