Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Mai mulți români acuză curierii FAN Courier de furtul unor plase cu dulciuri care ar fi trebuit să ajungă la copiii necăjiți de 1 Iunie
WhatsApp
O româncă a lansat acuzații grave la adresa FAN Courier, susținând că i-au fost furate produse dintr-un pachet trimis prin serviciul de curierat. Ulterior mai multe persoane au spus că au pățit același lucru,
Mai mulți români acuză FAN Courier de furtul unor plase cu dulciuri care ar fi trebuit să ajungă la copiii necăjiți de 1 Iunie / Foto: Facebook

Incidentul a fost relatat pe grupul de Facebook „Voluntari în Europa”, unde o femeie a postat mai multe fotografii cu o cutie deschisă, din care lipseau mai multe pungi cu dulciuri destinate copiilor nevoiași pentru 1 Iunie.

„Să furi de la copii! Să furi din donațiile voluntarilor! Așa a făcut FAN Courier, deși am plătit transportul. Au considerat că nu se vede dacă desfac cutiile și iau din fiecare câte 2, 3, 5 plăsuțe cu dulciuri! Fiecare pachet avea destinatarul lui, iar acum o să fie copilași care nu vor primi plăsuța. Nu pot să spun câtă furie și frustrare avem, de aceea am și scris să vă invit să le dați măcar o recenzie proastă pe paginile lor! Ce urât! Ei au știut ce este în cutii, să te pretezi la câteva amărâte de pungulițe de dulciuri, așa ceva nu se poate!”, a scris aceasta pe Facebook.

 

Postarea a generat numeroase reacții, mai mulți utilizatori semnalând probleme similare

 

Incidentul a stârnit un val de indignare în rândul utilizatorilor grupului „Voluntari în Europa”. Mulți dintre aceștia au povestit experiențe similare, acuzând compania de neglijență și lipsă de profesionalism.

O persoană a comentat: „Și la noi au ajuns cutiile rupte. Și bineînțeles că am numărat, trimis către voi să vedeți despre ce e vorba și să confruntăm nr de pungulițe primite, așa cum facem de fiecare dată. De când am luat cutiile și le-am văzut mi s-a părut ceva în neregulă. Mi se rupe sufletul!”.

O altă persoană a adăugat: „Povestea continuă pe măsură ce coletele ajung la destinație. Pentru Brăila unde am trimis 8 plase, din 4 au desfăcut și au luat jumătate din dulciuri.”

 

Răspunsul FAN Courier

 

În urma numeroaselor plângeri, FAN Courier a răspuns la postare cu următorul mesaj: „Buna ziua, Am descoperit sesizarea dvs și ne declarăm surprinși de acest incident, cu atât mai mult cu cât compania noastră susține constant acțiuni în interes public, în favoarea persoanelor și comunităților care au nevoie de sprijinul nostru. De-a lungul anilor am efectuat acțiuni de voluntariat și am susținut copiii din medii defavorizate atât prin transportul de donații, cât și prin burse pentru studii.

Revenind la situația semnalată, pentru a putea efectua verificările necesare, vă rugăm să ne transmiteți pe adresa de email [email protected] numărul total de pachete lipsă, descrierea acestora și adresa la care trebuie livrate. Vom reveni în cursul zilei de luni cu concluziile verificărilor noastre și cu măsurile luate. Cu stimă, Echipa FAN Courier.”

Situația rămâne tensionată, cu numeroși utilizatori așteptând răspunsuri concrete și acțiuni din partea FAN Courier. În contextul în care multe dintre donațiile afectate erau destinate copiilor din medii defavorizate, incidentul capătă o gravitate și mai mare, subliniind necesitatea unor standarde mai riguroase de securitate și integritate în serviciile de curierat.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
DC Media Group Audience
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Știri Vezi toate articolele
Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
pixel