Publicitate
„Taromul nu se află într-o situaţie economică bună, din păcate. (...) În momentul în care ne-am angajat totuşi la un plan cu Comisia Europeană - şi e un lucru pe care România şi l-a asumat pentru salvarea Taromului, să se intre pe acel făgaş - un plan asumat, un plan care dă o şansă companiei Tarom de a fi salvată. (...) Nu există alt plan decât cel agreat cu Comisia Europeană. Nu trebuie să facem rabat la ceea ce ne-am angajat. (...) E un plan pe care trebuie să mergem şi să dăm o şansă. Nu descoperim apa caldă”, a afirmat Grindeanu, în Prahova.
Referindu-se la greva anunţată şi la revendicările salariale, ministrul a punctat dezechilibrele salariale din interiorul companiei.
„Ştiu ce înseamnă nivelul de salarizare din Tarom şi dezechilibrele care există în interiorul Taromului. Aş vrea să fiu foarte clar pentru că unele nivele (...) sunt asemănătoare cu nivele de salarizare de la companii care merg foarte bine economic, iar altele sunt pe salariul minim pe economie. În momentul în care te afli în această situaţie economică, o dublezi şi cu o anunţată grevă, intri într-un scenariu din ce în ce mai dificil în a salva compania Tarom. (...) Ştiu că există mulţi angajaţi, în special în teritoriu, care au nivelul de salariu minim pe economie şi mă aşteptam ca acolo în primul rând să se vină cu revendicări, nu revendicări pentru tot personalul, unii dintre ei având nivel de salarizare asemănător cu nivelul de salarizare de la companii care merg foarte bine economic”, a declarat ministrul Transporturilor.
Sorin Grindeanu a participat la predarea amplasamentului pentru începerea lucrărilor pe Lotul 1 (Dumbrava - Mizil) al Autostrăzii Ploieşti - Buzău.
Vezi și
Preşedintele USR, Cătălin Drulă, îi solicită ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu, să demisioneze din funcţie în contextul situaţiei de la Metrorex.
„Grindeanu tocmai dă zilele astea un recital de guvernare pesedistă: incompetenţă, tupeu, combinaţii. Şi bucureştenii suferă şi se înghesuie la metrou din cauza lui. Ultima piatră aruncată în baltă e despre subvenţia metroului bucureştean. Problema reală e cât de mare a ajuns subvenţia din cauza creşterilor necontrolate de salarii şi a angajărilor făcute de PSD şi PNL la metrou. (...) Grindeanu a lăsat pur şi simplu metrourile să iasă din circulaţie. Ditai vicepremierul şi numărul 2 pesedist. Şi acum se răsteşte la bucureşteni, în loc să rezolve problema. Dă-ţi demisia, Sorine, e mai bine pentru toată lumea!”, a scris Drulă pe Facebook.
El a menţionat că, în 2016, subvenţia anuală pentru Metrorex era de 315 milioane lei, iar în bugetul pe 2022 a ajuns la 818 milioane lei.
„Peste câteva zile, la rectificare, vor mai adăuga sute de milioane (Metrorex a cerut +700 de milioane)”, a susţinut fostul ministru al Transporturilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News