Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Eroare într-un zbor Ryanair; există un pasager în plus în avion: „Cine coboară va primi 250 de euro și o călătorie gratuită"
WhatsApp
Un incident neplăcut a avut loc ieri, 12 iunie, la bordul unui zbor Ryanair de la Bergamo la Palma de Mallorca, când s-a descoperit că avionul avea un pasager în plus din cauza unei erori. Pasagerii au fost puși într-o situație delicată, iar momentul a fost surprins într-un videoclip viral pe TikTok, care a captat atenția publicului și a stârnit numeroase discuții.
Eroare într-un zbor Ryanair, există un pasager în plus în avion: „Cine coboară va primi 250 de euro și o călătorie gratuită" / Sursa foto: freepik.com

Compania aeriană a vândut, din greșeală, un bilet în plus, iar problema a fost descoperită abia după ce toți pasagerii s-au îmbarcat. Două persoane s-au trezit cu același loc atribuit, iar personalul de bord a încercat să rezolve situația solicitând ca unul dintre aceștia să coboare. Cu toate acestea, cei doi pasageri au refuzat, ceea ce a forțat echipajul să se adreseze întregului avion pentru a găsi un voluntar, conform Il Messaggero.

 

Anunțul stewardesei

 

Situația a fost explicată de către o stewardesă prin sistemul de sonorizare al avionului, într-o manieră care a surprins pe toată lumea:

„După cum înțelegeți, suntem suprarezervați. A fost o problemă la poartă și trebuie luată o decizie. Deoarece pasagerii aleși să abandoneze avionul nu doresc să o facă, întrebăm dacă există un voluntar: acesta va primi o compensație de 250 de euro și următorul zbor gratuit”.

A adăugat că decizia trebuia luată în următoarele 20 de minute, altfel zborul nu va putea fi efectuat.

 

Reacția pasagerilor

 

Pasagerii au fost vizibil derutați și nemulțumiți de situație, iar momentul a fost capturat într-un videoclip care a devenit rapid viral pe TikTok. Unul dintre pasageri a povestit ulterior pe rețelele sociale că un tânăr a acceptat oferta și a coborât din avion, permițând astfel ca zborul să plece conform programului.

„Ieri, la zborul Bergamo-Palma de Mallorca, când ne-am urcat în avion, o persoană a trebuit să rămână pe jos pentru că nu mai era loc, vânduseră un bilet în plus. Băiatul care a coborât de bună voie a primit 250 de euro și o călătorie gratuită”, a relatat pasagerul.

Acest incident nu este unic. Un alt utilizator TikTok a împărtășit o experiență similară pe care a avut-o vara trecută cu EasyJet: „Mi-au oferit 500 de euro pentru același motiv. Zborul reprogramat a întârziat cu mai mult de 3 ore și, prin urmare, încă 250 de euro rambursare: în total 750 de euro pentru un zbor plătit cu 60 de euro”.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Știri Vezi toate articolele
pixel