Compania aeriană a vândut, din greșeală, un bilet în plus, iar problema a fost descoperită abia după ce toți pasagerii s-au îmbarcat. Două persoane s-au trezit cu același loc atribuit, iar personalul de bord a încercat să rezolve situația solicitând ca unul dintre aceștia să coboare. Cu toate acestea, cei doi pasageri au refuzat, ceea ce a forțat echipajul să se adreseze întregului avion pentru a găsi un voluntar, conform Il Messaggero.
Situația a fost explicată de către o stewardesă prin sistemul de sonorizare al avionului, într-o manieră care a surprins pe toată lumea:
„După cum înțelegeți, suntem suprarezervați. A fost o problemă la poartă și trebuie luată o decizie. Deoarece pasagerii aleși să abandoneze avionul nu doresc să o facă, întrebăm dacă există un voluntar: acesta va primi o compensație de 250 de euro și următorul zbor gratuit”.
A adăugat că decizia trebuia luată în următoarele 20 de minute, altfel zborul nu va putea fi efectuat.
Pasagerii au fost vizibil derutați și nemulțumiți de situație, iar momentul a fost capturat într-un videoclip care a devenit rapid viral pe TikTok. Unul dintre pasageri a povestit ulterior pe rețelele sociale că un tânăr a acceptat oferta și a coborât din avion, permițând astfel ca zborul să plece conform programului.
„Ieri, la zborul Bergamo-Palma de Mallorca, când ne-am urcat în avion, o persoană a trebuit să rămână pe jos pentru că nu mai era loc, vânduseră un bilet în plus. Băiatul care a coborât de bună voie a primit 250 de euro și o călătorie gratuită”, a relatat pasagerul.
Acest incident nu este unic. Un alt utilizator TikTok a împărtășit o experiență similară pe care a avut-o vara trecută cu EasyJet: „Mi-au oferit 500 de euro pentru același motiv. Zborul reprogramat a întârziat cu mai mult de 3 ore și, prin urmare, încă 250 de euro rambursare: în total 750 de euro pentru un zbor plătit cu 60 de euro”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News