Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Chinezii au clonat Dacia? Vor 6000 euro și se poate comanda pe internet
WhatsApp
Puțini europeni cunosc producătorul chinez de mașini Dongfeng. Mașina creată de ei vine la un preț foarte mic și pare să semene foarte mult cu o Dacia Sandero, numai că autoturismul chinezesc este electric.

Fondată în 1969 în Wuhan, Dongfeng este considerată una dintre cele trei mari companii producătoare de automobile din China , iar astăzi este printre primele patru din istoria țării. 

De-a lungul anilor au existat numeroase parteneriate cu companii străine, începând cu Honda și apoi ajungând și la mărcile europene, precum Stellantis și Renault. Aceasta din urmă este proprietarul fabricii românești Dacia.

Dongfeng a adus propriul model de Dacia pe piața chineză. Autoturismul este acum la vânzare la un preț incredibil de mic pe binecunoscutul e-commerce al țării asiatice. 

Autoturismul se numește Dongfeng E1 și este electric. Prețul la care a fost scos la vânzare este de doar 6000 de euro, scrie presa italiană

Youtube video image

Dacia, afectată de criza semiconductorilor

Timpul de aşteptare pentru un automobil Dacia Sandero, un model low-cost popular, a ajuns acum la şase luni, a declarat vineri directorul financiar de la Renault, Clotlide Delbos, informează Reuters.

De asemenea, Clotlide Delbos a spus că la finele lunii septembrie carnetul de comenzi al grupului Renault a atins cel mai ridicat nivel din ultimii 15 ani, fiind echivalent cu vânzările pentru 2,8 luni.

Anterior, în comunicatul privind rezultatele pe trimestrul trei, publicat vineri, Renault a anunţat că, pentru ansamblul anului, se aşteaptă o pierdere de producţie de circa 500.000 vehicule din cauza crizei globale a semi-conductorilor.

Clotlide Delbos a precizat că vizibilitatea managerilor Renault cu privire la deficitul de cipuri în trimestrul patru este "în continuare foarte redusă din cauză că informaţiile care vin de la furnizori sunt nesigure". Delbos a adăugat că criza de cipuri ar trebui să se mai diminueze la finele anului, odată cu încheirea carantinei în Malaezia, un important centru global pentru producţia de cipuri, dar livrările de semiconductori vor rămâne limitate o mare parte a anului 2022.

Criza de cipuri, utilizate de o mare parte din componentele unui automobil de la senzori de frână la sisteme de entertainment, a determinat constructorii auto din întreaga lume să reducă şi chiar să suspende producţia, ceea ce a dus la majorarea preţului vehiculelor.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Știri Vezi toate articolele
pixel