Persoana care s-a plâns în presă de situația creată este italianul Stefano Baldinelli, din regiunea Marche, care a achiziționat trei bilete spre București pe 11 octombrie.
"Am plătit 889,94 euro pentru călătoria dus-întors. Zborul dus a fost programat pentru 30 decembrie și cel de întoarcere pe 7 ianuarie”.
Însă la câteva zile de la cumpărarea biletelor, Aereoitalia a anulat această cursă - împreună cu cea spre Viena - începând cu 1 noiembrie.
„Dar până în prezent, în ciuda plângerilor noastre repetate, Aereoitalia nu ne-a rambursat biletele și a trebuit să apelăm la instanță, încredințând chestiunea unui avocat de la Roma”, spune Baldinelli.
Cererea de rambursare a fost făcută chiar înainte de Crăciun: "Am așteptat - explică el - pentru că la început ne-au asigurat că banii ne vor fi rambursați. Apoi, în diversele apeluri făcute, ne-au spus că suntem pe listă și că va trebui să așteptăm mai mult”.
Acest lucru s-a întâmplat la sfârșitul lunii noiembrie. Nici până azi pasagerii nu au văzut vreo sumă de bani returnată.
"Între timp, pentru a merge în România, a trebuit să cumpărăm din nou bilete, de data aceasta de la o altă companie aeriană și cu plecare din Bologna", este regretul lui Baldinelli, care continuă:
"Cred că toată lumea, inclusiv autoritățile regionale, trebuie să știe ce se întâmplă. Este timpul să nu mai ascultam de comunicări de la Aereoitalia care invocă scuze după scuze, dar nu restituie banii oamenilor”, a mai spus acesta.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News