Covisian, compania de call center care a câștigat licitația pentru gestionarea asistenței pentru clienți pentru Ita, noua companie care a apărut ca urmare a desfințării Alitalia, caută personal pentru call center în România. Anunțul îi aruncă în disperare pe cei 621 de lucrători ai Almaviva Contact din Palermo și Rend din în Calabria, care așteaptă deznodământul trist al pierderii locului de muncă, relatează presa italiană.
"În ciuda presiunii constante - declară Adriano Varrica, deputat al mișcării 5 Stele "M5S" - până în prezent nu au fost convocați cei 600 de lucrători Almaviva care au condus call center-ul Alitalia timp de 20 de ani. Compania care se va ocupa de serviciul pentru clienți al noii companii publice Ita, în loc să se gândească la lucrătorii Almaviva care ar trebui să facă obiectul clauzei sociale, caută personal în România" a mai spus deputatul M5S, aducându-i direct în discuție pe cei doi miniștri.
"Șomeri noi în Palermo, mai multe oportunități în România. Acesta este sfârșitul inacceptabil al poveștii call center-ului Ita după atribuirea licitației de către noua companie", declară senatorul Forza Italia Renato Schifani.
"Am pus o altă întrebare miniștrilor competenți pentru a afla dacă veștile incredibile sunt adevărate", a declarat Maurizio Gasparri, senatorul Forza Italia, referindu-se la căutarea de către compania Covisian a lucrătorilor din România.
"Compania Ita distruge munca unei companii care are peste 600 de angajați, în special în Palermo și în sudul Italiei, care are nevoie de locuri de muncă și merge să mute această activitate în România. Nu numai că respectarea clauzei sociale nu a fost garantată, dar acum aflăm că locurile de muncă nu vor mai fi disponibile în Palermo pentru că se mută în România. Ce face guvernul? Este tăcut și permite companiei Ita să efectueze o barbarie de acest fel. Este o conduită intolerabilă pe care guvernul trebuie să o oprească imediat ”, conchide el.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News