Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Invazia de ploșnițe de pat ar putea ajunge și în România. Patron de hotel: „Am aruncat paturi, saltele. Sunt costuri enorme”
WhatsApp
Invazia de ploșnițe de pat ar putea ajunge și în România. După ce a luat amploare în Franța. ministrul francez al educației, Gabriel Attal, a ordonat închiderea a șapte școli, iar acum românii se plâng de aceeași problemă.
Invazia de ploșnițe de pat ar putea ajunge și în România. Patron de hotel: „Am aruncat paturi, saltele. Sunt costuri enorme”  / Foto: Unsplash

Ministerul Educației al Franței a confirmat vineri că alte cinci școli care au aproximativ 1.500 de elevi au fost închise, adăugându-se la două școli din sud-estul Franței care au fost deja închise pentru curățenie la începutul săptămânii.

Vorbind la televiziunea France 5, Attal a declarat: "Au fost detectați gândaci de pat la diferite niveluri în ... cred că 17 instituții, iar în prezent, în timp ce vă vorbesc, șapte instituții sunt închise din acest motiv.”

Ploșnițele de pat, insecte mici, fără aripi, care se ascund în așternuturi și se hrănesc cu sânge uman, sunt o problmeă din ce în ce mai mare și în România.

Patronul unui hotel din România cere ajutor pe Facebook în lupta cu ploșnițele

 

Pe grupul de Facebook "Hotelier în România", un patron de hotel cu o experiență de 20 de ani a cerut disperat sfatul antreprenorilor din domeniu pentru a scăpa de o infestare de ploșnițe care a afectat una dintre camerele sale. Cu peste două decenii de experiență în industria ospitalității, acest hotelier s-a confruntat cu o problemă aparent insolubilă și a decis să se adreseze comunității sale online pentru a obține ajutor.

În postarea sa, patronul de hotel a împărtășit frustrarea sa: "Sunt hotelier de 20 de ani. Până acum am reușit să previn infestarea cu ploșnițe de pat! De o lună am o cameră infestată (închisă) și nu reușesc să scap de ele. Peste 20 de litri de soluție specială contra lor. Tun de căldură cu care am făcut în cameră peste 60 de grade de peste 10 ori, a câte 2/3 ore. Firmă specializată de deratizare și tot nu reușesc să le eradichez! Ceva sfaturi mi-ar prinde bine. Merci!"

Reacția comunității de hotelieri și antreprenori din industria ospitalității nu a întârziat să apară. Unii membri ai grupului l-au îndrumat către firme specializate în combaterea infestațiilor, dar alții au împărtășit experiențele lor personale și sfaturi mai neconvenționale.

 

„Aruncați tot din cameră”

 

Unii hotelieri au sugerat o abordare drastică - să arunce tot din cameră, inclusiv mobilierul și parchetul. "Schimbare totală a inventarului din cameră. Începând cu mobilă, parchet sau mochetă, plinte, zugrăveli și apoi toate celelalte: saltea, paturi, tot tot până la prosoape. Așa am citit undeva cândva," a comentat un membru al grupului.

Alții au confirmat necesitatea unei astfel de abordări radicale. "Am avut și eu. A trebuit să scot patul, să îl arunc, noptiere, lenjerie, cuverturi. Deci aruncați tot din cameră că altfel nu scăpați de ele cu toată deratizarea," a scris altcineva.

Un alt membru al grupului a împărtășit experiența sa: "Nu mai aveți ce face! Trebuie schimbat tot mobilierul, mocheta, saltelele arse eventual și o mană de zugrăveală nouă! Eu am pățit-o."

Un alt hotelier a fost de acord: "Eu am aruncat tot! Inclusiv mobila, parchet. Tot! Glafuri schimbate, prize. Nu am reușit altfel, din păcate!"

 

Costuri enorme pentru a scăpa de ploșnițe

 

Cu toate că costurile și eforturile implicate în această abordare pot fi substanțiale, hotelierii au subliniat că eradicarea ploșnițelor poate fi esențială pentru păstrarea reputației și satisfacției clienților.

La final patronul a mărturisit: "A venit o firmă. Pe o cameră și un spațiu de lângă mi-a cerut și am plătit 1200 de euro! Și zero rezultate. Am aruncat paturi, saltele. Acum o să arunc și altele unde se pot ascunde! Deja costurile sunt enorme!"

Această discuție pe Facebook arată cât de dificilă poate fi gestionarea unei infestări de ploșnițe și cum comunitatea hotelieră se ajută reciproc în fața unor provocări neașteptate. Reputația și igiena sunt esențiale în industria ospitalității, iar patronul de hotel nu este singurul care a fost pus în fața unei astfel de provocări dificile în drumul său de a oferi servicii de calitate clienților săi.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Știri Vezi toate articolele
pixel