Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Factură de infarct, de aproape 15.000 de euro la telefonul mobil, pentru o familie de români: „Avea câte 500 de apeluri pe zi“
WhatsApp
O familie de români a trecut prin șocul vieții sale, în momentul în care a venit factura la telefon. 70.000 de lei are de plătit o femeie, care îi făcuse un abonament fiului său, după ce acesta a accesat un link suspect.

Factură de infarct,  de peste 70.000 de lei la mobil. Este păţania unei familii din Sighetu Marmaţiei, după ce fiul lor a deschis un link necunoscut. Apelurile au început să curgă, ajungând la câte 500, zilnic. Factura uriaşă de peste 70.000 de lei va trebui achitată de către titularul abonamentului.

Deşi abonamentul este pe numele femeii, telefonul a fost utilizat de fiul său, care a deschis un link primit de la un număr necunoscut. Florin Negrea, soţul femeii, spune că va da compania în judecată. „Cum a deschis linkul, a început telefonul să-i sune non-stop. Îi suna telefonul, avea câte 500 de apeluri pe zi. Întruna. Nu l-a putut închide, pentru că îl mai sunau şi de la serviciu. Trebuia să ţină legătura cu el”, spune bărbatul, citat de Adevărul.

Nu ştie de unde a venit acel link, dar spune că apelurile vin de pe diverse numere, pe care nu le cunoaşte. „Cine putea trimite atâtea mesaje? Şi toate de pe numărul lui. Dar unde s-au trimis, nu ştim nici noi”, mai spune el. Abonamentul era limitat.

Factură de infarct, de aproape 15.000 de euro la telefonul mobil, pentru o familie de români: „Avea câte 500 de apeluri pe zi“

 

Conform facturii, au fost 61.531 de mesaje de pe acel număr de telefon 1.006 ore şi 34 de minute de convorbiri şi s-a făcut trafic de date de 23.180.900 KB. Astfel, factura totală a ajuns la 70.111,19 lei.

Bărbatul spune că numărul ar fi trebuit blocat în momentul în care factura a depăşit 100 de euro, deoarece abonamentul era limitat. „Când am fost eu plecat în Anglia, soţia i-a făcut abonament băiatului. Un aboament limitat. Când au venit la mine băiatul şi soţia în Anglia, băiatul a făcut cost suplimentar, că nu şi-a dat seama. Dar l-au oprit. Acum nu l-au mai oprit”, mai spune el, decis să dea în judecată compania.

Bărbatul mai spune că i s-a propus să plătească factura în rate. „Trebuie să mai muncesc 20 de ani ca să plătesc. Nici nu intră în discuţie. Facă ce-or vrea cu factura. Ar fi trebuit să închidă telefonul când au văzut că a depăşit 100 de euro”, mai spune bărbatul revoltat.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
DC Media Group Audience
Top cele mai citite știri
Știri Vezi toate articolele
Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
pixel