Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Succesorul biletului de 9 euro: Biletul național de 49 de euro va fi introdus de la începutul anului, în Germania
WhatsApp
Succesorul biletului de 9 euro este gata: Guvernul federal și cel al landurilor au convenit asupra introducerii în ianuarie a unui tichet de 49 de euro la nivel național.

Guvernul federal și cel al statelor au convenit joi asupra unui tichet de 49 de euro la nivel național. Acest lucru a fost anunțat de președintele Conferinței miniștrilor transporturilor. Aceștia se înțeleseseră asupra finanțării.

Guvernul federal va furniza 1,5 miliarde de euro anual începând cu 2023 pentru acest proiect. Obiectivul este ca landurile să furnizeze aceeași sumă de finanțare. "Landurile sunt pregătite să cofinanțeze, cu condiția unui acord privind fondurile de regionalizare".

Biletul național de 49 de euro va fi introdus de la începutul anului, în Germania

 

Ministrul federal al transporturilor, dl Wissing, a salutat acordul. Acum, conferința prim-miniștrilor (MPK) din octombrie trebuie să o aprobe. "Biletul ar trebui să vină cât mai curând posibil", a spus Wissing (FDP). În plus, a spus el, ar trebui să fie complet scoasă tipărirea pe hârtie a biletului, totul urmând să se efectueze online. "Dorim un impuls de modernizare în transportul local", a continuat Wissing.

Biletul ar trebui să fie un bilet de abonament. Acesta va fi reînnoit automat și poate fi anulat lunar. "De asemenea, reducem astfel complexitatea structurilor tarifare", a spus Wissing.

Statele federale sunt pregătite să cofinanțeze un bilet de 49 de euro pentru transportul local, ca succesor al biletului de 9 euro. Acest lucru a declarat, joi, senatorul pentru transporturi din Bremen, Maike Schaefer (Verzi), în calitate de președinte al conferinței miniștrilor transporturilor de la Bremerhaven. Cu toate acestea, în general, statele federale încă mai doresc mai mulți bani de la guvernul federal pentru a finanța transportul local, iar acest lucru implică așa-numitele fonduri de regionalizare. Cel mai bun bilet este inutil dacă nu există autobuze.

Succesorul biletului de 9 euro

 

MPK a dat un șut în direcția miniștrilor transporturilor, care acum au dat lovitura, a declarat Schaefer. MPK trebuie acum să bată "penalty-ul". Prim-miniștrii landurilor nu au reușit încă să ajungă la un acord cu cancelarul Olaf Scholz (SPD) în privința problemelor financiare. Biletul ar trebui să fie valabil pe întreg teritoriul Germaniei și să fie introdus cât mai curând posibil.

În documentul de rezoluție se precizează că guvernul federal va oferi 1,5 miliarde de euro pe an pentru un bilet de 49 de euro începând cu 2023. Landurile sunt pregătite să cofinanțeze proiectul. Obiectivul guvernului federal este ca landurile să asigure aceeași sumă de finanțare. "Landurile sunt pregătite să ofere cofinanțare cu condiția să se ajungă la un acord privind fondurile de regionalizare."

 

--------------------------------------------------


Dacă doriți să fiți notificați direct pe WhatsApp, atunci când apare o nouă știre de interes EXCLUSIV pentru românii din Germania, puteți intra pe grupul de WhatsApp al cititorilor fideli StiriDiaspora accesând următorul link: 

-> https://chat.whatsapp.com/IsdGvKkdEY4JJhueZBrtNW  

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Internațional Vezi toate articolele
pixel