"Clienții cer să aiba posibilitatea de a beneficia de avantajele informatizării: să poți să-ți urmărești coletul în timp real, să poți să apelezi servicii oferite de Posta Română din fața unui laptop sau din fața unui smartphone, astfel încât să nu fii nevoit de fiecare dată să faci un drum până la Oficiile Poștale. Informatizarea aduce un plus de valoare și în aceste Oficii Poștale: mă refer la angajații din Poșta Română, acei oameni cu care interacționăm foarte des, câtă vreme vor avea o tehnologie nouă pe care o vor putea folosi, să nu se mai blocheze calculatoarele timp de 5 minute pentru o operațiune de 10 secunde, atunci creștem calitatea serviciului pe care-l oferim. Pe de altă parte, când se aglomerează un Oficiu Poștal și toată lumea stă la coadă, vrem să putem să oferim un sistem de ticketing astfel încât omul să știe cât are de așteptat și să-și mai rezolve din treburi. Vreau să mă duc să trimit un colet sau vreau să platesc o taxă, să știu clar la ce ghișeu mă duc, nu după ce am stat 15 minute la ghișeul greșit să reiau coada. Sunt mici lucruri care aduc însă multă greutate din punct de vedere a calității serviciilor pe care le oferi," a spus Horia Grigorescu în cadrul dezbaterii online “Upgrade Romania - Investițiile, motorul de pornire a economiei“.
"Vreau să mă refer și la investițiile în Oficiile Poștale. Este o realitate. Avem o rețea atât de vastă, care are acoperire națională și de multe ori creează impresia unei delăsări. Nu este o delăsare. Este un proces continuu de aduce Oficiile Poștale la standardele anului 2020 astfel încât să fie creat confortul pentru clienți, dar și pentru angajați care înfruntă și ei condiții care nu sunt la cel mai înalt nivel," a mai spus Grigorescu.
Video:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News