La controale au luat parte și funcționarii de la Direcției Transport Terestru - MCTC Udine, care au pus la dispoziție un autovehicul amenajat și echipat corespunzător pentru operațiunile de verificare a autovehiculelor supuse controalelor.
În timpul activității desfășurate la sensul giratoriu al autostrăzii Amaro și în zona industrială Tolmezzo, oamenii legii au verificat dacă șoferii respectă legislația europeană privind cabotajul și transportul intermodal în contrast cu traficul ilegal. Astfel au fost supuse controlului 17 camioane și camioane articulate pentru transportul de marfă, înmatriculate atât în Italia, cât și în alte țări europene.
Polițiștii Locali ai Comunității Montane din Carnia și cei ai Poliției Locale Gemona del Friuli și Sedegliano au descoperit unele abateri administrative, care au implicate șapte vehicule, dintre care cinci vehicule comunitare. Prin urmare au fost aplicate amenzi pentru depășirea limitelor de viteză, pentru nemenținerea eficienței vehiculelor și remorcilor, precum și pentru încălcarea regulilor de timp de odihnă în timpul conducerii vehiculelor. În plus un șofer a fost amendat pentru lipsa documentației pentru efectuarea transportul internațional, iar alți șase pentru utilizarea neregulată a tahografului, relatează ilfriuli.it.
În cadrul verificărilor, un șofer de naționalitate română, conducătorul unui TIR, cu numere de înmatriculare slovene, a fost amendat cu 5.000 de euro pentru încălcarea normelor UE privind transportul intermodal și cabotaj și pentru lipsa documentelor care să ateste intrarea în teritoriul italian.
Un camion încărcat cu diluant poliuretanic, o încărcătură extrem de periculoasă, pentru care sunt necesare măsuri de precauție extraordinare, a fost prins circulând noaptea. La volan, un șofer român, fără nici pregătire în domeniu și fără a avea minime măsuri de securitate: A curs cu amenzi și s-a lăsat cu sechestru.
Poliția rutieră din Treviso, în timpul unor acțiuni privind controlul legalității în domeniul transportului de mărfuri periculoase, a surprins, în cursul nopții trecute, un autotren articulat care circula pe un drum comunal din localitate și care transporta material constând în "diluant poliuretanic", încălcând în totalitate normele care reglementează transportul rutier de mărfuri periculoase.
Șoferul român conducea camionul, deținut de o companie italiană, fără atestat de pregătire profesională, fără instrucțiuni scrise de siguranță și fără echipament special. În plus, nu avea la bord stingătoare de incendiu pentru materialul transportat, iar vehiculul nu avea panourile care să indice tipul de mărfuri periculoase transportate.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News