Cunoscutul producătorul de bere olandez, Heineken, a înregistrat pierderi nete de 95 de milioane de euro în primul semestru, în termeni de la an la an, din cauza efectelor unei deprecieri a investițiilor făcute în China, de costurile mari de finanțare și de cheltuielile legate de taxe. În schimb, așa cum a informat compania luni, firma a avut o performanța bună din Brazilia și Mexic.
Al doilea producător de bere din lume, Heineken, după Anheuser-Busch InBev SA/NV, smai cunoscută sub denumirea de AB InBev, a raportat că vânzările au crescut în primul semestru din 2024 cu 2,2%, la 17,8 miliarde de euro, comparativ cu anul anterior.
Dar profiturile operaționale au fost afectate, scăzând cu 4,3%, până la 1,54 miliarde de euro, din cauza deprecierii participațiilor sale la cel mai mare producător de bere din China, CR Beer, anunță swissinfo.ch.
Heineken a anunțat că se așteaptă la o creștere de până la 8% a profitului operațional.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News