Musk este acum dispus să continue cu planul său inițial de a cumpăra compania de social media pentru 44 de miliarde de dolari și, marți, a scris pe Twitter: „Cumpărarea Twitter este un accelerator pentru crearea X, bună la toate”.
Conceptul de aplicație „bună la toate”, denumită adesea „super aplicație”, este foarte popular în Asia, iar companiile tehnologice din întreaga lume au încercat să o reproducă, relatează Reuters.
O super aplicaţie, sau ceea ce Musk numeşte ca fiind o „aplicaţie bună la toate”, a fost descrisă drept briceagul elveţian al aplicaţiilor mobile, oferind o suită de servicii pentru utilizatori, cum ar fi mesagerie, reţele sociale, plăţi peer-to-peer şi comerţ electronic
Aceste mega-aplicaţii sunt utilizate pe scară largă în Asia, deoarece mobilul este principala formă de acces la internet pentru mulţi oameni din regiune, a scris anul trecut Scott Galloway, profesor de marketing la Universitatea din New York şi co-gazdă al podcastului tehnologic „Pivot”.
Super aplicația chineză WeChat are peste 1 miliard de utilizatori lunar, conform unei estimări, și este o parte omniprezentă a vieții de zi cu zi în China. Utilizatorii pot chema o mașină sau un taxi, pot trimite bani prietenilor și familiei sau pot face plăți în magazine. În 2018, unele orașe chineze au început să testeze WeChat pentru un sistem de identificare electronică care ar fi legat de conturile utilizatorilor, potrivit South China Morning Post.
Grab, o super-aplicație de top în Asia de Sud-Est, oferă livrare de alimente, transport, livrare de pachete la cerere și servicii financiare și investiții.
În timpul unei sesiuni de întrebări și răspunsuri cu angajații Twitter din iunie, Musk a remarcat că nu există echivalent cu o super aplicație precum WeChat în afara Asiei.
„Practic trăiești pe WeChat în China”, a spus el, adăugând că a văzut o oportunitate de a crea o astfel de aplicație.
Adăugarea mai multor instrumente și servicii pe Twitter l-ar putea ajuta pe Musk să-și atingă obiectivele de creștere înalte pentru companie. În timpul întrebărilor și răspunsurilor cu angajații, Musk a spus că dorește ca Twitter să crească de la cei 237 de milioane de utilizatori la „cel puțin un miliard”.
Musk şi membrii cercului său interior au trimis mesaje de mai multe ori despre ideea de a adăuga o funcţie de plăţi digitale pe Twitter, potrivit mesajelor lansate în faza de descoperire a litigiului dintre Musk şi compania de social media.
Snap Inc, compania-părinte a Snapchat, a introdus anterior plăţile peer-to-peer numite Snapcash, dar a închis funcţia în 2018. A făcut, de asemenea, o incursiune în jocurile mobile, dar a încheiat recent şi această afacere, ca parte a planurilor de reducere a costurilor.
Facebook şi Instagram, divizii ale Meta Platforms, au încercat, de asemenea, să se extindă dincolo de reţelele sociale şi de mesagerie, în comerţul electronic.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News