A început bătălia sloganurilor electorale care ar trebui să îi convingă pe oameni să își dea votul. Gabriela Firea a anunţat ”FIREA Oamenilor”, Nicuşor Dan că este ”Bucureşti unit”, iar Octavian Bădescu zice ”Hai la treabă”.
Specialistul în comunicare Diana Şerban spune că sloganurile electorale sunt departe de valorile în care cred românii. Experta crede că ele apar pentru că sunt un punct de bifat în campanie, sunt făcute să arate bine pe hârtie şi pentru a justifica într-un fel bugetele pentru echipele de comunicare.
Studiile IRES făcute în România arată că de cele mai multe ori oamenii nu ştiu numele complet al candidaţilor, mulţi decid în ziua alegerilor cu cine votează şi nu cunosc activitatea anterioasă a candidaţilor.
„Mesaje de tipul , în condiţiile în care ştim foarte bine că genul românului nu este tocmai de a munci aşa pe brânci. Nu ştiu cine va rezona cu aceste mesaje. Spun nişte lucruri foarte străine de societatea noastră. A fi unit nu s-a văzut niciodată în ţara noastră şi nu doar acum. Vorbind istoric. Dacă citeşti doar te gândeşti în primul rând la firea românului. Cum e? Nu prea ştie ce se întâmplă în jurul lui, nu-l interesează pe cei din jurul lui. Să fim serioşi, nu ne interesează decât de binele nostru. Munceşte şi nu prea, ar vrea să meargă la serviciu, dar cumva să ia banii şi să nu facă prea multe lucruri. Când te uiţi şi vezi pe atributele alea înşirate acolo de unde vine pare ceva făcut pe hârtie efectiv”, a afirmat Diana Şerban, specialist în comunicare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News