După România, urmează Estonia (33%), Lituania (30%) și Letonia (29%), arată Eurostat, citat de orgamizația Mamprenoare.
Mai mult decât atât, mamele-antreprenor sunt un fenomen apărut recent în România și principalele lor avantaje în pandemia Covid-19 au fost acelea că erau deja obișnuite cu lucrul de acasă și că erau familiarizate cu comunicarea online. Din păcate, totuși foarte puține dintre afacerile mamprenoarelor erau pregătite pentru online înainte de pandemie, iar principalul motiv rămâne costul ridicat al dezvoltării unui website de calitate și investiția financiară destul de mare necesară pentru a deveni vizibil în marea masă de oportunități pe care o oferă internetul.
Sunt peste 500.000 de afaceri active în România care au ca acționar o femeie, iar majoritate afacerilor conduse de femei sunt microintreprinderi (cabinete diverse, saloane de înfrumusețare, magazine, centre educaționale, terapii, mici ateliere de producție etc.), prezența lor online fiind de multe ori redusă la o pagină de Facebook sau un website cu buget redus, care sunt ca niște picături ce se pierd într-un ocean de oferte.
Mamprenoare este un Business Hub&Accelerator construit special pe nevoile acestei categorii speciale de mici antreprenori și a venit cu o platformă online care permite creșterea vizibilității fiecărei mici afaceri locale. Pe 1 martie s-a lansat varianta îmbunătățită a platformei mamprenoare.eu cu funcționalități premium pentru a oferi și mai multă vizibilitate atât afacerii, cât și mamprenoarei care a creat-o.
Etica în afaceri rămâne o valoare de grup și toate membrele beneficiază de un plus de credibilitate, fiindcă în Mamprenoare sunt acceptate doar afacerile verificate de administratorii platformei. Astfel, nu sunt acceptate în platformă afacerile care nu funcționează legal sau afacerile de tip MLM.
“Pandemia ne-a învățat pe toți un lucru care, pentru mamprenoare, este un obiectiv încă de la înființare, în urmă cu 5 ani: dacă adunăm la un loc toate micile afaceri locale ale femeilor, care sunt răspândite online și care se luptă pentru vizibilitate și le oferim posibilitatea să aibă o imagine coerentă și posibilitatea să fie găsite ușor după localitate/domeniu, fiecare dintre noi poate crește mult mai repede decât separat. Și dacă putem face asta reducând costurile de promovare cu peste 95% și timpul investit în această activitate, atunci resursele salvate astfel pot fi îndreptate înspre dezvoltarea afacerii și spre familie”, conchide Alina Bota - Fondator Mamprenoare, citeză Mediafax.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News