Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Oficiali guvernamentali au promovat România, la un târg de turism din Londra, cu „frunza Elenei Udrea”, Neversea și ouă încondeiate
WhatsApp
Un secretar de stat, funcționari din Ministerul Turismului, alături de reprezentanți ai unor organizații patronale din domeniu și ai unor consilii județene, s-au prezentat la Londra, la un târg, să promoveze destinația turistică România. Standul țării noastre este amenajat cu vechiul și controversatul logo cu frunza, de pe vremea când ministru al Turismului era Elena Udrea.

Printr-un program guvernamental, România participă, în perioada 7 noiembrie – 9 noiembrie 2022, la târgul de turism WTM Londra, organizat în format Business-to-Business (B2B). Promovarea nu se adresează direct turiștilor, ci altor companii din domeniu.

La Londra au mers secretarul de stat Tudorița Lungu cu o delegație întreagă de angajați din Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT), alături de Mihai Bârsan, președintele Consiliului de Brand Turistic Național (CBTN), „plus 30 de reprezentanți ai asociațiilor de profil și ai autorităților locale din România” - a menționat MAT, într-un comunicat.

În Anglia au călătorit reprezentanți ai consiliilor județene Suceava,  Maramureș, Constanța și mai multe organizații patronale din țară, porivit Startupcafe.ro

În imaginile postate de minister, pe lângă oficialii români, la standul României pot fi văzute ouă încondeiate, un afiș mare cu o imagine de la festivalul Neversea, broșuri tipărite, scaune, mese. Nu lipsește nici „celebrul” logo al turismului românesc, cu frunza stilizată, de pe vremea când Elena Udrea era ministru al Turismului. A rămas și sloganul de atunci:  „Explorați Grădina Carpaților”.

Oficiali guvernamentali au promovat România, la un târg de turism din Londra, cu „frunza Elenei Udrea”

 

Ministerul Turismului chiar a ținut să le menționeze în comunicat că tema pentru târgurile de turism din 2022, pe care MAT și reprezentanții Consiliului de Brand Turistic Național (CBTN) au selectat-o este „Feel Alive”, un concept care susține dezvoltarea brandul turistic național „Explorați Grădina Carpaților”.

„După mai bine de 6 luni de pregătire, de achiziții publice, în parteneriat cu Consiliul de Brand Turistic Național, suntem mai pregătiți să reprezentăm interesele țării noastre la cele mai mari târguri de profil: WTM Londra, TTR București, TT Varșovia, IBTM Barcelona. Alături de comunitățile de români din cele 3 state și de antreprenorii din țară ne dorim să atragem un număr cât mai mare de turiști străini în țara noastră, mai ales că avem argumente imbatabile, de la resurse naturale paliative, la ecoturism, turismul rural, city break-uri și festivaluri recunoscute la nivel internațional. Mult succes tuturor expozanților români!’’, a declarat Constantin-Daniel Cadariu, ministrul antreprenoriatului și turismului, în comunicatul MAT.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
DC Media Group Audience
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Economie Vezi toate articolele
Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
pixel