Așa se face că mai multi oameni de afaceri și de specialiști din domeniul publicității au decis să realizeze cu resurse proprii un clip de promovare turistica a României, care să fie folosit în locul actualului material de promovare, lansat recent de Ministerului Turismului. Despre acesta spun că este învechit și că "nu va trezi niciun feeling".
"Noi mergem pe feeling, lumea trebuie să se simtă bine. Faptul că arăti 17 clădiri și doi tineri care se plimbă, ce mișcă în tine? Am și discutat asta cu ministrul Turismului - îi strâng pe cei de la IAA (International Advertising Association - n.red.), nu tineri, ci pe cei mari, si venim la minister pro bono, nu vrem nimic in schimb, cu un clip de promovare a Romaniei facut pe banii nostri", a spus Dragoș Anastasiu, proprietarul grupului Eurolines și președintele Camerei de Comerț Româno-Germane pentru Profit.ro.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News