Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Haos pe Otopeni: „În viața vecilor nu mai calc în acest aeroport de doi lei. Toată lumea un stres și un nerv“
WhatsApp
Aeroportul Otopeni, cel mai mare din țară, este și cel mai aglomerat din țară. Marţi dimineaţă, însă, multe ghişee erau închise, spre nemulţumirea pasagerilor, după ce multe companii aeriene şi-au redus personalul.
aeroportul otopeni

Mii de oameni se întorc din vacanță ori pleacă la muncă în alte țări, astfel că traficul aerian este cu doar 16 procente mai mic față de anul de dinaintea pandemiei. Însă, în această perioadă pasagerii au mai multe formulare de completat, așa că ar fi bine să vină la aeroport cu 3 ore mai devreme.

Dimineața, la ora 6, coada de la ghișeele unei companii aeriene de pe aeroportul din Otopeni se întindea pe zeci de metri. Oamenii se înghesuiau chiar dacă am intrat în al patrulea val al pandemiei.

”Stimați pasageri, vă informăm că în aeroport este obligatoriu să păstrați o distanță minimă de 1,5 metri față de alte persoane”.

Citește și Aglomerație pe Aeroportul Otopeni. Mulți dintre călători nu aveau formularele de călătorie

Haos pe Otopeni: „În viața vecilor nu mai calc în acest aeroport de doi lei“

 

Speriați că nu vor mai prinde cursa pentru care și-au luat bilet, unii pasageri s-au luat la întrecere pe culoarele aeroportului.

”În viața vecilor, amin, nu mai calc în acest aeroport de doi lei și cu această companie, clar nu. Cu 3 ore am venit mai repede în aeroport. Câinele e stresat, eu sunt stresat. Toată lumea un stres și un nerv.”, spune un pasager, citat e Știri Pro Tv.

Nebunia începe încă de la chek-in, pentru că unele companii au renunțat la sistemul online și fac înregistrările la birou. Aici este și punctul în care pasagerii trebuie să dea actele la verificat, inclusiv formularul obligatoriu ”covid track”, fără de care nu pot înainte. Cum este și cazul unor călători care, pentru că nu s-au organizat din timp, nu au mai apucat să ajungă în avion.

Formularul care le-a încurcat planurile unor pasageri este generat de fiecare țară în parte, în funcție de evoluția virusului, și cuprinde informații medicale pe care titularii trebuie să le completeze pentru a fi mai ușor localizați. Însă, pentru că mulți nu știu însă unde să îl caute, la unele ghișee, operatorii aerieni au afișat liste cu site-urile fiecărei țări.

Continuarea pe Știrile Pro Tv.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
DC Media Group Audience
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Știri Vezi toate articolele
Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
pixel