„Cu un nume ca al meu, să intru industria parfumurilor era ceva inevitabil. De ce oare m-am împotrivit atât de mult timp?!”, a scris Elon Musk, pe contul său de Twitter, unde se descrie acum drept un „vânzător de parfumuri”.
Într-un alt mesaj postat pe Twitter, Musk a susținut că produsul său este „cel mai bun din lume”. O sticlă de parfum costă 100 de dolari, iar pe site-ul produsului, este descris drept „Esenţa dorinţei respingătoare”. Parfumul va putea fi vândut în străinătate începând din primul trimestru al anului 2023.
Printre precedentele produse ieșite din comun lansate de Elon Musk s-au aflat brandul de tequila Tesla, lansat în 2020, şi o pereche de „pantaloni foarte scurţi”, pentru a marca victoria lui Musk asupra investitorilor care au pariat împotriva fabricantului de vehicule electrice Tesla, în prezent cu cea mai mare valoare de piață din lume.
Ambiţiile anunţate de Elon Musk de-a lungul anilor au variat de la colonizarea planetei Marte şi până la crearea unei noi economii sustenabile din punct de vedere energetic.
Săptămâna trecută, miliardarul a revenit cu oferta sa de 44 de miliarde de dolari pentru a cumpăra compania Twitter Inc, solicitând oprirea unui proces demarat de companie, care ar fi putut să îl forţeze să plătească acea sumă, indiferent dacă ar fi vrut sau nu.
Elon Musk se gândește să creeze o „o aplicaţie bună la toate”. Ce înseamnă acest lucru? Întrebarea a apărut marţi, după ce miliardarul director general al Tesla a renunţat la decizia sa anterioară de a nu cumpăra Twitter.
Musk este acum dispus să continue cu planul său inițial de a cumpăra compania de social media pentru 44 de miliarde de dolari și, marți, a scris pe Twitter: „Cumpărarea Twitter este un accelerator pentru crearea X, bună la toate”.
Conceptul de aplicație „bună la toate”, denumită adesea „super aplicație”, este foarte popular în Asia, iar companiile tehnologice din întreaga lume au încercat să o reproducă, relatează Reuters.
O super aplicaţie, sau ceea ce Musk numeşte ca fiind o „aplicaţie bună la toate”, a fost descrisă drept briceagul elveţian al aplicaţiilor mobile, oferind o suită de servicii pentru utilizatori, cum ar fi mesagerie, reţele sociale, plăţi peer-to-peer şi comerţ electronic
Aceste mega-aplicaţii sunt utilizate pe scară largă în Asia, deoarece mobilul este principala formă de acces la internet pentru mulţi oameni din regiune, a scris anul trecut Scott Galloway, profesor de marketing la Universitatea din New York şi co-gazdă al podcastului tehnologic „Pivot”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News