Ce televiziuni au informat CNA despre reflectarea campaniei eletorale, așa cum cere legislația? Ce tarife vor percepe?
De notat două exemple, scrie paginademedia.ro:
1. Antena 3 este - dintre posturile care și-au anunțat tarifele până acum - televiziunea care le percepe candidaților cele mai mari prețuri: ajung la 2.000 de euro pentru 30 de secunde de spot electoral și 3.000 de euro pentru fiecare minut dintr-un miting electoral dat pe post.
2. Digi 24 are cea mai complexă și detaliată ofertă: prețurile sunt organizate atât pe tronsoane orare, cât și pe săptămâni. De exemplu, în ultima săptămână de campanie, candidații trebuie să plătească cel mai mult dacă vor să apară la postul de știri.
Cele mai cunoscute televiziuni cu acoperire națională sunt cele cinci de știri B1 TV, România TV, Digi24, Antena 3 (cu șase dintre noile televiziuni regionale) și Realitatea TV (alături de Realitatea Plus).
Realitatea TV: Pentru spotul de 30 de secunde postul cere 300 de euro în extra prime-time și 500 de euro în prime-time. Emisiuni electorale 1.500 de euro pentru 20 de minute de prezență a unui candidat și 3.000 de euro în prime-time. Transmisiunile electorale sunt 2.500 de euro per cinci minute, în București, și 3.000 de euro per cinci minute în afara Bucureștiului.
România TV: Spotul electoral de 30 de secunde costă 2.000 de euro în prime-time și 1.800 de euro în extra prime-time. Emisiunea de promovare electorală costă 1.800 de euro pe minut, iar transmiterea în direct a mitingurilor și întâlnirilor electorale sunt 3.000 de euro pe minut, notează sursa citată în materialul ce poate fi citit integral aici.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News